Poll by Tobias Lintrup.

ESC² Rådsmøde 09/11-2026

Tilmelding til mad har deadline kl. 12:00 på dagen, bordet fanger på tilmeldte.
Det kunne være super fedt med et par frivillige på madtjansen!
swipe
Kommer og hjælper med mad (kl. 15)
Kommer og spiser med inden mødet (kl. 17)
Kommer til mødet (kl. 18)
Kommer ikke til mødet
Be the first to participate in this poll!
There are 0 participants in this poll.

Comments

You are commenting as