Poll by c2345678982.

[laomeng]About some things]

When I was making the animation, I found that it would be more interesting if I added some dialogue or interactive games. I have started to try out the various functions of tyranobuilder. I want to investigate some things.
Please vote according to your preferred language

我在制作动画时发现, 如果加上一些对话或是互动式游戏, 或许会更有意思, 已经在尝试tyranobuilder的各种功能, 我想调查一些事
请根据你惯用语言投票

アニメを作っているときに、セリフやインタラクティブなゲームを追加するともっと面白くなるかもしれないことに気づきました。ティラノビルダーの様々な機能を試していくつか調べたいんです。
なれる言語で投票してください
swipe
I am not interested in games or scripts, I hope to add other scenes
I am not interested in games, but I hope the animation has dialogue sc
I am interested in animated interactive games
对游戏跟剧本都没兴趣, 希望增加其他画面
对游戏没兴趣, 但希望动画有对话剧本
我对动画式的互动游戏有兴趣
ゲームや脚本には興味がない、他のシーンを追加して欲しい
ゲームには興味ないけど、アニメに台詞をついてほしい
アニメーションインタラクティブゲームに興味があります
Be the first to participate in this poll!
This poll is confidential.
You can only choose one option.
There are 408 participants in this poll.

Comments

You are commenting as
Comments are confidential. Only the administrator of the poll can see your comment.